oznur112 7 haftalık hamile arkadaşım var epilepsi hastası bir türlü doktor muayenesine gidemedi topamax 25mg ilacı var onu kullanması gerek ama hamileliğine bir zararı olur mu diye korkuyor bu süreci yaşanyanlar var mı bilgisi olanlar yazabilir mi