esra_sak61 Merhabalar ben 23+1 günlük hamileyim üç gündür aşırı gaz sancım var 10 dakika da bir vuruyor sancı kabızım da nasıl geçer lütfen bi akıl verin acilll
Hatice661 esra_sak61 incir kayısı yiyin bol bol duphalac da iyi geliyir bende ayni dertten muzdarip biriyim oldum olasi kabız gaz ağrısı var maf ediyor beni
Fasulyem22 esra_sak61 usutmemeye çalış ayaklarin8 sıcak tut karin bilgen hep sıcak olsun gaz içinde doktoruna sorarak bitki çayı dene . Ben kendimi sıcak tutarak hiç gaz sancısı çekmedim dene sende
Mstiskaya 2 gün kurusu kayısıyı su içine koy beklet biraz sonra hem suyu hem kayısıyı ye rahatlarsın inşallah. Ben her gün yapıyorum başka hicbisey fayda etmedi çünkü.