corekotuveannesi özel de doğurdum kendi doktorum nöbetçi olmasaydı yine de onu arayacaktım konuşmuştum ve aklımda epidural iğnesi yaptırmak hiç yoktu ama işte şans kendi doktorum vardı ona danıştılar o da sıkıntı yok dedi nst ye gidişata vs baktı sonra oldu canım 😁💕 Sağolasın rabbim sana da kolay doğumlar nasip etsin inşallah
Devlet hakkında da bi bilgim yok canım işleyişle ilgili