ZAB Yarın nst ve ultrasonla bakılcak problem var mı diye, ona göre pazartesi yatışım yapılacak sanırım 🤷🏻♀️Zehraokan
ZAB Zehraokan görünen normal doğum, ama pazartesiye kadar gelmezse sezaryene alıcak çünkü çocuk 4 kilo oldu
bsrshn1215 Zehraokan 2 güne bir nst çektiriyorum sancı asla çıkmıyor bende hissetmiyorum zaten sadce bebeğimi kontrol icin gidiyorum
bsrshn1215 Zehraokan doktoru bilmiyorum ama tahminin 42 haftay kadar bekleyecek ama ben suni istiyorum sezeryan istemiyorum şans olmazsa sezeryan
Dilaracicek bsrshn1215 ben 42. Haftada suni sancı ile doğum yaptım kilosu sınırdaydı 3870di o konuda aşırı korkuyodum sezeryan olmak hiç istemiyordum ama son günlerde kilo almadı bebekden bebeğe değişiyor tabi