dilekkkaltunnn kızlar batmanda bayan doktor çok Aradım ama çok fazla şikayet var bayan doktorlardan en son Tahir beyi buldum yaşam hastanesinden ilgili tecrübeli bir doktor, devlette de çağlar bey var mükemmel bi doktor ama sıra alabilmek imkansız gibi bir şey sabah 04:00 da gidip alıyor millet acayip yoğun kalabalık
İlaveten dünya hastanesine yeni bir doktor gelmiş Eda hanım arkadaş gitmiş çok memnun ama hastanede domuz gribi var diye bir söylenti çıktı bilemiyorum hastane hakkında çok fazla söylenti çıkınca cesaret edemedim 😞
Yaşam hastanesinde normal doğum 760 memur indirimi ile sezeryan 1100