Duuyguum saol canım allah razı olsun rabbim kolay kurtarsın doktorun ve ekip arkadaşlarına güven herşey çok güzel ilerliyor.. yorgan kullanışsız oluyor küçükler daha ya zaten bıcır bıcır kayarak kayboluyorlar benim kızçe kundak bezinin içine bile gömülüp gidio sinirleniyor yüzüne bişey değince☺️gülüm battaniye peluş nohutlu örgü penye battaniyeler penye olanlarında bi tık kalınını almıştım kış bebeği diye iyiki de öyle almışım çok kullanışlı bunlar çok işine yarar yumuşak dokulu Müslin kundak bezlerinden almıştım önce onunla kudak yapıp evin ısısına kendi ısısına göre peluş nohutlu örgüyü penye kullanıyorum..