Sinanbusra Merhaba kızlar geçen yine yazmıştım kanamam oldu diye ancak hastaneye yattım sonra çıktım eve geldiğimde kanamam kesilmişti yanlış şuan lekelenme ve arada iki üç damla kan akıyo bilgisi olan var mı düşük önleyici ilaçta kullanıyorum
hemsireanaa Sinanbusra benimde on gündür aynı şey başımda canım geçmiyo da valla bilen varsa bizede yardımcı olsun
isil_34 Ne kadarlık hamilesiniz? Geçmiş olsun mutlaka doktora görünün Benim de başıma gelmişti birkaç gün iyileştik şükür
Junemother Ya bende bugün baya yürüdüm ayakta durdum akıntıyla birlikte biraz kan geldi 7+2 yine doktora gitsem mi biraz daha beklesem mi emin olamadım korktum da böyle bişey yaşayan var mı 😞