Ben de plasenta previa parsiyalisim. Plasenta previa totalis daha zor oluyormuş.27 haftadayım.düzelebilir dediler ama hala düzelme olmadı.16 haftadan beri böyle.32 33ü bekliyoruz düzelmesi için.araştırdığım kadarıyla doğum kanama açısından riskli.Normal doğum önerilmiyor.Düzelmezse mecbur sezaryen yapıcaz.Kanamaya yapacak bir şey yok ama güzel bi hastanede olmak faydalı olur.Bebek açısından bi sıkıntısı yok bildiğim kadarıyla.Zaten her doğumu yenidoğan yoğun bakım ünitesi olan bi yerde yapmak gerekiyor ben baştan hastanemi ona göre seçtim.Hamileliğimin başından beri aynı dra gidiyorum.Çalışamaz raporu verdi.Ağır kaldırmak yok,merdiven çıkmak yok,çok ayakta durmak yok.Kanama normal kabul ediliyor olursa endişelenmek yok😄 ilaç içiyorum bir de bunun için. Takipte kalırsanız sıkıntı yaşamadan atlatırsınız inşallah endişelenmeyin.Doktorlae tüm riskleri söylemek zorunda oldukları için söylüyolar hepsi olacak diye bir şey yok😇 Allah sağlıkla doğum etsin inşallah