Burcurhan Kızlar bugün şeker yüklemesi yaptırdım sonuçlar şimdi açıklandı doktorum geri dönüş yapmadı Glukoz açlık 82 Glukoz 60 dk. 104 çıkmış Yaptıranlar değerler nasıl acaba sizce ?
Zeykem Burcurhan ya kızlar sonuc ınsallah hepımızın guzel cıkarsa ben acayıp kusuyorum ustelık seker yuklemesıne aç gidilcekmiş ve üstüne ben o suyu ıctıgım zaman kesınlıkle duramam kı oyle ıcemem hatta kesın ıstıfra ederım orada😥 siz nasıl hakettınız
Cgdmtkrozdmr Keşke benim değerlerimde böyle olsaydııı 😭😭 önce 83 yüklemeden sonra 135 çıktı sınırda dedi doktor dikkat etmem gerekiyormuş şekeri tatlıyı çıkardım hayatımdan bi süre.. 140 altı normal kabul ediliyormuş
Burcurhan Cgdmtkrozdmr düzelir inşallah üzülmeyin hiç bende bugün suyumun biraz fazla olduğunu öğrendim bende tatlıyı hamur işini falan kesicem bende ona üzülüyorum herşey çocuklarımız için hiç üzülmeyin siz 😕
Cgdmtkrozdmr Burcurhan Rabbim hepimizin yardımcısı olsun inşallah sende bebişini sağlıkla kucağına alırsın canım 😇
Burcurhan Zeykem tadı hiç korkutuldugu gibi değil bende nasıl içerim diyodun bi anda başlayın ve durmadan için eğer durursanız bidaha içemezsiniz. Sonrasında sadece bi bardak su içebiliyorsunuz içinizi ferah tutun