tugbadm nişan rahim kapağı oldugu için tek seferde de gelebiliyo devamda edebiliyor şöyle benim bı cuma günü öğlen 11de geldi ilk az az derken kahverengiye döndü en son hatta korktum hastaneye gittim 41 haftalıkta olmustum 3 cm de acılmam varmıstı cumartesi oglen 11 bucukta dogumum oldu tabi nişan geldıkten 1 hafta sonra doguranlarda oluyo nasibinde nasılsa artık