Sevilay_dvc Doktorum instagramda 30 bin takipçisi olan bu sebebten ötürü bi sürü hastasi olan bi doktor. Popüler olmasi umrumda değil. Cidden iyi bir doktor olacağını düşündüm için gitmiştim. Ve şuan 32. Haftamdayim. Sarı sümüksü birseyler geldi peçeteye. Burdada sordum, baska doktorlara da mesaj attim muane ol dediler. Ama kendi doktorumu arıyorum cevap vermiyo. Hastaneden cep numarasini aliyorum mesaj atıyorum cevap vermiyi. Ama instagrama bi bakiyorum orda paylaşımlar yapmış. Yemin ederim çok sinir oldum ya. 😠 Son haftalara girmişim şimdi doktor mu degistiriyim napim
Deletedmom099 Sevilay_dvc kan gelmemiş ki niye telaş yaptınız ve 32 haftalıksınız size şimdiye kadar numarasını vermedi mi ki hastaneden aldınız numarayı
Elifyor Sevilay_dvc doktorunuz kim acaba. Medova da Fuat demir e gidin isterseniz bir devlet düşünürseniz meram araştırmada Osman ince
Sevilay_dvc ozguk kesinlikle ya. Hayir en cok sinirlendiğim şey benim ilk gebeliğim. Cahilim tecrubesizim. Acil olan bisi olsa bilmesem soru sorsam cevap yok. Hastaneye gidim mi gitmeyim mi ..?
Sevilay_dvc Deletedmom099 yok ya vermedi . Ama aciliyeti olmasa bile ben randevu dahi alamiyorum ki kadından. Çünkü dönüş yapmiyo doluyum dio kabul etmiyo bende napcami anlamadim
Deletedmom099 Sevilay_dvc bence sizinle daha çok ilgilenecek doktora devam edin düşünseniz ya siz doğum yaparken doktorunuzun diğer hastalarından da doğum yapan olduğunu hanginizin doğumuna girecek 😂 Benim doktorum ikinci gitmemde numarasını verdi gece yazsam bile hemen dönüş yapıyo rahatsızlanıyorum mesela 2 3 gün sonra nasıl oldun diye soruyor ikili test sonucunu almaya gidemedim memlekete gittik o wp den bana sonuçları söyledi benim doktorumunda çok hastası var ama sizinkinin biraz fazla adı duyuldu sanırım
Sevilay_dvc Deletedmom099 cok iyi ya ben konyada yaşıyorum siz nerdesiniz . Bole bi doktora ihtiyacım var
Sevilay_dvc Naze2151 evet cogu arkadaş bana senin gibi yazdida cevap alsam gidicem. Direk gidince muane etmiyo beni
Sevilay_dvc Elifyor doktorum Medova Azer Aras di ... Kendisine 9 dan beri ulaşmaya calisiyorum. Fuat hocayi duydum. Tipta utanma olmaz ama ben dogum aninda erkek doktorla yapamam yani bilemiyorum 🙄 utanıyorum
Elifyor Sevilay_dvc ay bende Azer hanımı çok duydum hem olumlu hem olumsuz yönden merak da ediyordum 😑 medicana da rengin hanım var onu da çok övüyorlar
Deletedmom3 Sevilay_dvc evet azer hanimmis. Ayni seyi belki 10 kisiden duydum en azindan sizi kapida bekletmemis hastalarini kapida bekletip bos odada instagramdan paylasim yapiyomus hastalar disarida beklerken ve ayrica hicte instagramdaki gibi ilgili guleryuzlu degil demislerdi
Sevilay_dvc Elifyor rengin cok tatli bi kadin. Fakat ben cok uzakta kaliyorum arabamda yok ani dogum olursa taksile yetisemem sikinti cikar die gidemedim ona
Sevilay_dvc Deletedmom3 evet kesinlikle ben takintiliyim iyi bi doktor bulmak icin cok doktora gittim. Azer bunu bilgisayarda gördü bana laf sokmalar falan bi görseniz yani cok ukela bi kadin. Dedim neyse dogumumu iyo yapsin onemli degil dedim ama cevapda vermiyo...
Sevilay_dvc Deletedmom3 bigun randevu aldim sira bekliyorum. Cok sik bakimli bi kadin geldi. Kocasiyla yanima oturdu . Aynen şöyle söylüyor. "Ay çok heyecanlıyım. Acaba içeri girince merhaba hocam ben sizin hayraninizim sirf instagram takipleri için size geldim. desem mi acaba " diyip kocasiyla sevinc yasiyodu . Ben de şok icinde onlara baktim . Ne değişik insanlar var ya