mucizemibeklerken17 ben basından beri aynı doktora gidiyorum. Sadece devlette yapılabilen tahlilleri devlette yaptırıyorum. İlk gebeliğim sağlıksızdı, kaç tane doktora gittim bilmiyorum ama sonuc olarak hiç bir şey yapılamadı ve 10. Haftada kalbi durdu. Sadece kafamı karıştırıyorlardı. Cok sukur tekrar hamile kaldım. Güvendiğim bir doktorla devam ediyoruz canım.