ipek353535 ben normal doğum çok istiyordum bebeğim kanaldaydı ve baş aşağı pozisyonundaydı hep normal doğum denildi 37. Haftada bebeğimin suyu bitti ve kan akışı bozuldu 38+2 de acil zorunlu sezaryen olmak durumunda kaldım ama iyiki de normal doğum diye diretip zorlayarak bebeğimi riske atmadım çünkü bebeğim de çok küçüktü kanalda sıkışma ihtimali vardı suni sancıyı kaladıramayacaktı spinal sezaryen oldum çok rahat doğumum oldu bugün 16. Gün çok iyiyiz Elhamdülillah 53 le hamile kaldım 65 le doğuma gittim doğumda 6 kilo gitti hala da vermeye devam ediyorum göbek falan da kalmadı sezaryen geröekten çok konforluymuş vücut da deformasyona uğramıyor süt gelmediği yalan süt de çabuk geliyor çorba su komposto içersen :)