Oznurrb Kızlar sabah temizlik yapıyordum. yerleri biz güzel yüzey temizleyiciyle temizledim. Sonra viledanın kovasını boşaltırken tüm deterjan kokusu olduğu gibi burnuma geldi öyle yoğundu ki genzim yandı cama çıktım biraz. Bebeğe zararı dokunur mu sizce
Medine_1992 Oznurrb canım valla ben hergün temizlik yapmazsam duramam malesef ki her türlü kokuya maruz kalıyorum ama çok solumamaya calışıyorum yada kapalı ortamda durmak yerine camları acıyorum 5 aydır böyle
gurcem Oznurrb evde bebısın var senın arap sabunundan sasma lavaboları bıle ovabılırsın ben cok memnunum
Oznurrb gurcem çok teşekkür ederim bebeğim 😘 bundan sonra duru suyla silcem her yeri böyle olmayacak 🤷♀️
Oznurrb Medine_1992 şu temizliği yapsan türlü yapmasan bi türlü 🤦🏻♀️ Geçen gün banyolu yıkarken domestos yerine sirke kullandım. Kötü olmadı 👌🏻
gurcem Oznurrb bak arap sabunuyla sıl ben cok sevıyorum kokusunu hem kımyasal oranıda cok dusuk hem mıs gıbı kokuyor hem uygun genzını falan yakmıyor ben kullanıyorum tezgahımı bıle sılıyorum heryerde kullan gram tahrıs etmıyor
Medine_1992 Oznurrb canım aynen ben ev suyuna da kokusuz beyaz sirke koyuyorum hem antibakteriyel hem doğal güzel oluyor
gurcem Oznurrb ben katısını kullandım sıvısınıda kullandım.Katısında neredeyse kımyasal yok ole dusun dogal sabun.katı dedıgım el sabunu gıbı katı degıl ha yumusak slıme gıbı bıse😂