Duruasya1 Merhabalar sehir hastanesi dogum bolumu hakkinda bilgisi olan varmi doktoru dogumhanesi odalari nasil 🤔
Duruasya1 Ayfbrt ben de gecen hafta gittim gulin feyman'a ama pek ilgilenmedi soru sormama izin vermedi bile necati bey varmis herkes onu soyluyo siz hangi doktora gidiyosunz
Ayfbrt Duruasya1 basindan beri göksun ipek'e gidiyodum ama smdi infertiliteye gecmis gebe bolumnde yok necati hancerliogluna aldim herkes cok iyi diyoda insallah oyledir bakalim. 8nde randevum var
__NazLi__ Dogum yapmıs briileri yazarsa bizde daha iyi aydınlanırız dogumdan snra refakatciniz kalabiliyormu yanınızda? Sezeryan dogumdan snra kaç qün yatırıyolar? Şimdidrn Teşekkürler 😁