Minigim_ Bazen zaman geçmiyor 🙄🙄 allaha şükür şikayetlerim de azaldı iştahım açıldı sizin nasıl gidiyor
Esarikay Minigim_ 18+4 um bende. Bence de zaman geçmiyor. Mide yanmam başladı benim ara sıra ☹️ o biraz zorluyor
Yarinnn Minigim_ Benim 17+6 olana kadar canım çıktı mide bulantıları baş ağrısı felaket iştahsızlık 😬
Naghansuel Minigim_ 18+2 evet sanki zaman hiç geçmiyor gibi ilk hamileliğim hareketleri hissetmeye başladım iştahım normale döndü herşey yolunda
irem_altun74 Gerçekten zaman geçmiyor ya benim 16+3 günlük oldu hiç şikayetim olmadı ama şimdilerde bel ağrım var neden oluyor bilmiyorum
Minigim_ Bende çok yediğim zaman bulantı oluyor o yüzden frenliyorum kendimi bazen bel ve kasık ağrısı oluyor normalmiş onlarda
Minigim_ Esarikay benim 1 hafta süren baş ağrım oldu yere eğilip birşey alamıyordum resmen bayılacak gibi oluyordum ilaçsız geçti şükür
Esarikay Minigim_ benim baş ağrım hiç olmadı da bende de öyle eğilip biseylerle ugrasirsam yanma başlıyor işte
Minigim_ Yarinnn aynen canim normalde zayıfım zaten kiloya takılmıyorum allaha şükür sağ salim kucağımıza alalım evlatlarımızı
Emirbebek Minigim_ tam belli değil aslında göstermiyor kendini erkek bebeğe benziyor dedi doktor bakalım hayırlısı neyse o olsun sağlık lı olsun yeter 🤗😀💕💕
Sevdasede 18 haftamdayim benimde kasık ağrım bel ağrım mide yanmam devam ediyo yiyorum cokta yiyince bulantim oluyo frenliyorum kendimi :) cok hissedemiyorum hareketlerini... Doktorum kız dedi ve gecen hafta doktorumu degistirdim oda kesin erkek dedi :) suan tam belli degil yani :) zaman gecmiyo saglıcakla gelsinler :)
Minigim_ Sevdasede benim de kasık ağrım oluyor sabah kalkınca da bel ağrısıyla uyanıyorum bizede %80 kız gibi dedi yan durduğu için göremedi 22. Haftada detaylıya gitcem o zaman kesinleşir kız yada erkek sağlıklı olsun da 😊
Seyma23 18+2 🤰💕Cinsiyetmiz belli oldu sırada detaylı ultrosan sonra tetenoz 1.doz 🙃 ben çalısıyorum diyemi acaba ne ara 18.haftaya geldim inanamıyorum bana cabuk geçti 😅. mide bulantıları bel ağrıları uykusuzluk iştahsızlık veya iştah artması kilo almak çatlamak veya kabızlık hepsi çok zor ama çok özel bi süreçdeyiz.. mümkün olduğunca pozitif bi hamilelik geçirmeye çalışalım 🥰
Minigim_ Seyma23 bende kızımla ilgilenirken nasıl geçtiğini pek anlamıyorum 😊 bende 20 de tetanoz 22 de ayrintiliya gircem