Mrvhsnkya1 Kızlar ilk aylarda olup mide bulantısı yaşayan var mı serum yiyen nasıl geçiyor hamileliğiniz? 😞
HaticeNehir Mrvhsnkya1 ben 28+5 imhala kusuyorum cnm ilk 3 ayda geçti geçti yoksa geçmio tuzsuz leblebi çok yedim az da olsa bastırıyor bulantıyı
HaticeNehir Mrvhsnkya1 kız cnm... Zaten kız çok çektirir DİE Bi tabir de var ya 🙄 Bi de Bn ne kadar kötü olursam bebeğim o kadar iyi olurmuş öyle dediler bende kendimi o iyi olsun da diyerek avutuyorum işte
HaticeNehir Mrvhsnkya1 amin cnm inş🙏 Bi süre sonra alışıyorsun inan ki şuan alışmış durumdayım ne zaman kusucam nasıl geçicek anlayabiliyorum halimden.. Herşey bebeklerim için değil mi o iyi olsun da yeter ki kusalım yani 🙏
Mrvhsnkya1 HaticeNehir tabii yeter ki iyi olsunlar ben bir şey yiyemiyorum ne yiyosam çıkartıyorum su içiyorum onu bile bu kadar görmedim ben 3-4 günde bi serum alıyorum
HaticeNehir Mrvhsnkya1 bende hala, öyleyim cnm bana onu ye sunu ye DİE çok baskı yaptılar Bn cnm ne isterse onu yedim. İlk aylarda limon çok yedim ekşi çok yedim tatlı görsem kustum.