Faray Hanımlar merhaba, gebeliğin 11. haftasındayım ve Sarımsı renkte akıntım var, bu normal midir. Yaşayan tecrübeli arkadaşlar bilgilerinizi rica ederim 😇
irem_altun74 Faray Aynı durum bende de var 😊 internetten baktığıma göre gebelikten olduğu yazıyor ama bende merak ediyorum
mrtmt Oluyor o haftalar da . Bazen kesilcek sonra tekrar olacak hatta. Ben 27. Haftamdayim arada oluyor en çokta beyaz akıntı. Bir süre sonra alısıyor insan. Başlarda kilodumu incelemeye aliyordum her tuvalete gittigimde😁😁
Faray Esesennn süt kesiği gibi mantar enfeksiyonu gibi değil. Doğal sarımsı renkte akıntı kokulu da değil 😇
Esesennn Faray dikkatli ol canım değişiyor çünkğ ayna ike arada kontrol et benim de öyleydi mantara döndü
Alarasel Faray cnm sarı ve yeşil akıntı oldumu dtm bna söyle demişti mantar yada bir enfrksiyon belirtisi olablrmş bu ihmal etme bnce gebelkte şeffaf yada beyaz kokusuz akıntı normldr diğerleri norml değildr