_annee_ Canım ALLAH yardımcın olsun inşallah bende 21 haftalığim benimde kızım olacak kısmetse ve çok çok şiddetli olmasa da bulantı kusma koku herşeyi hala yaşıyorum maalesef geçmedi 😓😓 Çok çok daha kötü zamanlar geçirdim bu günüme şükür diyorum ama artık tamamen rahatlamak istiyorum hamileligimden zevk alamıyorum 🤦♀️😒