Eylulmom Fotografcisindan hiç memnun kalmadım. Hastane dışardan fotoğrafcı getiremezsiniz diye diretiyo kendi fotoğrafçıları profesyonel değil. Doğum anı ve bebek bakım odası diye anlaştık fakat dogum anını çekmiş bebek bakım odasını çekmemiş ve fazla para aliyo iade etmiyo kızınız yoğun bakıma alındı diye maalesef bebek bakım odasını çekemedim buyrun bu ödediğiniz paranın bi kısmı demiyor yada odasında minik bi stüdyo var orda çekelim de demiyor. Bu sadece fotoğrafçıyla yaşadığım bi sorun. Ben sezaryandayim sezaryandayken doktor dikişini bitirip gittikten sonra bi hemşire siz spor yapıyor musunuz cildiniz 50-60 yaşındaki kadın cildi gibi çok gevşek catladiginiz çok bence spora gidin estetik dikiş de olmanız lazım niye diyorum doktor kötü mü dikti ya tam bir gerizekalı ameliyattaki bi insana denilcek şeyler değil dengesiz benim yavrum orda kakasini yemiş can çekişiyor ben o durumda onları düşünüyorum o aptal bana neler diyo Bende şaka yapiyo sanıyorum çok çatlağım olmuş olabilir onu bende biliyorum hiç kilom yok hamile olmadan önce 53 kilo minyon tipli selülit bile olmayan biriydim yani düşünün ya ne olursa olsun o hastaya denilcek bişey değil o doğum anında hastaneden çıkartmışlar başka hastalara da aynı şeyi yapıyomus. Bu 2.sorundu. Hastanedende hiç memnun kalmadım ilgi sıfır hemşireler hasta bakıcılar çok ilgisizdi hiç gelip gitmiyolardi süt sagmami bile ben söyledim sonuçta yoğun bakıma almış olabilir ama hemşireler gelip süt sağma makinesini getirmediler ben hep durtukledim test istediler 300 tl lik doğumdan sonra kendi doktorum adına ama benim doktorum istememiş öyle bi test anestezi uzmanı istemiş para tuzağına düştük 300 tl nin haricinde eşim çıkış işlemlerini yaparken kasada 90 tl ekstradan istemişler test için ben dikişli dikişli indim siz dedim adam mi soyuyorsunuz 300 tl istediniz testten 90 tl diye bişey demediniz efendim işte unuttuk falan ya dedim bunun unutulması ihmalkarligi mi olur vermiyorum dedim daha beni bilgilendirmemisler o bilgim dahilinde olmayan şeyden para istiyolar yetkili kişi diyo ki tamam indirim yapalım ya dedim siz kesiyorsunuz benim haberim olmayan testi yapıyorsunuz 300 tl diyosunuz ekstradan burda 90 tl çıkarıyosunuz hani test nerde dedim bakin ödeme istiyorsunuz ama daha bi anestezi uzmanı odama gelip yada başka bi yetkili kişi o testlerin sonucu böyle böyle çıkmış bile demiyorsunuz dedim yani söyle ters yapiyolar ama test sonucunu vermiyolar bile ama parasını istiyolar ya kardesim sen getir bi testin sonucunu ver bi sonuç güzel yada kötü de ama sen onu bile demeden hemen parasını hangi hakla istersin? 390 tl deseydiniz yada baştan verirdik size ama siz 300 diyorsunuz 90 tl ekstradan istiyorsunuz. Normalde bazı hastanelerde hastane çıkışı kıyafeti hediye verirlerdi burda onuda vermediler hediye ye dair hiç bişey görmedim ayağını mürekkebe batırıyorlar kağıda koyular ya hani o bile yok göbek bağını yoğun bakımda çöpe atmışlar 3300 doğan bebeğim 7 gün hastanede kaldı iyi bakamadılar bebeğime kilo vermiş 7 gün icnde kilo alması gerekirsen tosbik doğan kızımi cılız bi şekilde gördüm şok oldum sağıp verdiğim sütleri bi kısmını içirip çöpe atıyolarmis yoğun bakım doktoru söyledi ordaki hemşirelerin vicdani olsaydı 30 cc yada 40 cc isitip verebilirlerdi diğer kısmı yine poşette kalıp daha sonra çıkarıp vermelerini beklerdim ne kadar zorlukla manuel sağıp veriyodum hakkimi helal etmiyorum hiç birine REYAP PISMANLIKTIR net bunlar detaysız anlatimim düşünün daha neler neler var bu sadece bi kısmı