Erbualp dilek_omer ben başkent hastanesine Hakan kalaycı ya gidiyorum çokda memnunum 🙏🏻 Çok yoğun talep gören bir dr
gurcem Doktorumu onerırrım😇 Bayram bukan.Ikı hastanesınde de gorev alıyor.Zıyapasa ve Guzelyalı hastanesı
gurcem Htc2604 canım ebru tarımın bır yıl once muayene ucretı 450 yada 500du ebru hanım rısklı gebelklere bakıyor Allah korusun mesela organlarında gelısımınde sıkıntılı olan gebelıkler onun uzman alanı.Bız baya arastırdık kuzenım doktor ordan bılıyorum♥️
Gldane Bana en yakın Algomed hastanesi ve özgür bey doktorum bende ondan çok memnunum ☺️ ikinci doğumunu yapacam Rabbim nasip ederse
Htc2604 gurcem him gidiyorum canim ama riskli bi gebeligim yok cok sukur 450 tl evet ama sanirim artik normal gebeliklerlede ilgileniyor 😍
Mmucizem Kesinlikle Ebru tarım doktor olarak değil anne şefkatiyle davranıyor ve sonsuz güven veriyor
Burcu16 dfnomr ben gebeliğimin riskli zamanlarında gittim 500 dü 1 hafta sonra gittiğimde ücret ödenmiyordu bidahakine tekrar ödemiştik perinatolog kendisi riskli gebeliklerin doktoru
gurcem Htc2604 yok zaten normalde parayı veren herkese bakıyor😍 ama uzmanlık alanı kadın ısının ehlı🤩 ıyı bır doktor.Butce meselesı kuzum her muayene 450 herkes veremez malesef.
dfnomr Mmucizem yaa ben benim doktora fazla diyordum 310 tl onun da muayenesi megerse daha fazlalari varmis :)
gurcem dilek_omer canım ben zıyapasaya gıdıyorum gecen sordum sezeryan dogumu guzelyalıda yapıyoruz 2500dedıler sen normal mı dusunuyorsun