Evliliğimin 4. Yılı benimde 1 senedir deniyorduk olmuyordu hamile sandım kendimi bi ara çünkü adetim 9 gün gecikti hiç gecikmezdi ama degildim önümüzdeki ay adetim bitti 2 gün sonra 1 gün arayla ilişkiye girdik ve eşim boşalacağı zaman belimin altına yastık koydu o ay hamile kalmışım 3 gün gecikti hamile olduğumu hiç düşünmüyordum arkadasım illa test yapalım dedi yaptık direk 2 çizgi koyu halde çıktı hemen doktora gittim 5 haftalık hamileydim suan 22 haftalığım kafandan sil o düşünceyi çocuk olsun diye ilişkiye girersen olmaz bi sorununuz yoksa hersey kafada bitiyor gerçekten 😊
MakoDurna01