Edasu52
Merhaba kızlar bende PCOS var çocuk istediğimiz için Tarlusal ve inofolic combi kullanıyorum 3 aydır Tarlusal’ı ilk kullandığımda kanamam yoğun oldu ama son 2 adetim sanki adetimin son günleriymiş gibi az az geldi neden olabilir bilgisi olan biri bana söyleyebilir mi