Cancana canım benimde 1 kere başıma geldi aç gitmiştim doktorum tatlı ye birde meyve suyu iç 1 saat sonra tekrar bakcam dedi düzelmişti şükür. Acaba aç falan miydin yada çarpıntı mi var . Bnde arada çarpıntı oluyor. Insallah düzelir hayırlı haber alırsın