sedu teorik derslere katılmak zorunlu değil, internetten çıkmış soruları çözseniz çok rahat geçersiniz yazılı sınav çok kolay. Benim hiç şoförlüğüm yoktu sadece kursun direksiyon derslerine katıldım çok panil bi insanım ama ben bile geçtim yani korkmayın 🤓 şoförlüğünüz varsa bile sınav rotasını bilmeniz için direksiyon derslerine muhakkak katılın. Başarılar 👍🏻