Shnkbra Merhabalar 8 haftalık hamileyim Sabahları uyandığımda karnımda bir ağrı oluyor idrarımı yapmakta dahi zorlanıyorum dokunamıyorum karnıma daha sonra hafifleyerek geçiyor bu durumu yaşayan var mı aranızda bir tehlikesi var mıdır acaba ??
tiniminianne Canım 10+6 yiz bizde. Benimde çok karnım ağrıyor. Bebek yerleştiği için normal dedi doktorum. Annem ve teyzelerimde diyorki adet döngüsünde adet olacakmış gibi bel ve karın ağrısı olur
Shnkbra tiniminianne anladım canım bir süredir devam ettiği için korkmuştum teşekkürler umarım devam etmez çok fazla