Duruuuu eğer gerçekten muayeneden bile korkuyorsanız ne kendinizi ne bebeğinizi riske atın spinal sezaryen olun derim. Benimki zorunluydu belki ama şimdi düşünüyorum eğer normal olacak olsaydım herhalde ben doktoruma yapamayacağımı söylerdim. Bu yola çıkarken aklımda olan her şeyin normal yoldan olması epudralsiz epizyosuz bir normal doğumdu hayalim ama insanı en iyi kendi tanır. Yapamazdım. Acı eşiğim düşük olduğu halde ameliyat gecesi ayağa kalktım. Çünkü yanınızda size muhtaç sizin kokunuza ve sevginize muhtaç bir melek oluyor. Ona bakıp kuvvet alıyorsunuz ve bir anda kendinizi unutup onun için her şeyi yapabilecek hale geliyorsunuz