Sevda7 Merhaba arkadaşlar ben cok fazla acıkıyorum. Gecenin bi yarısını uyanıp yemek yiğiyorum. Uykumdan açlıktan uyanırcasına 😟 böyle olan varmı ?
Minnosannis1 Sevda7 ben 10 haftalığım günde iki öğün zor yiyorum. Tiksinti geldi midem kalkıyor ama kusma yok. Kaç kilosunuz önceden de mi öyleydi iştahınız
Nilll Minnosannis1 bunun bence kilo ile alakası yok. Bende 10 haftaligim ama bende de var bu acıkma hissi
Sevda7 Minnosannis1 hayır önceden öyle değildi ve cok az yiyen bi insanım şuan bile az az yiğiyorum ve cabuk acıkıyorum.. Sadece 2 haftadır böyle 58 kiloyum.
Mrvm005 Aclik sekeriyle alakali olabilir mi acaba. Belli bi donemde bende aynisi olurdu ama o zaman bebek yoktu insulin falan biseyler olusuyormus iste.
335647 Ben ilk kızımda öyleydim eşim mutfaktan yatak odasına yemek taşırdı 🤣 son oğlumda da öyle geçti 19 kilo aldım 🤦♀️ şuan bebeğim 3 aylık 7 kilo fazla yapıştı gitmiyor