Gulmira Ozge1044 ayni adet olacakmiş gibi belim kasiklarim ağriyordu göğüsümün ucu dokununca aciyordu oyuzden test yapmiştim şişkinlikte vardi insan kendi his ediyormuşum yani hamile kalinca 🙈😊
Gulmira Ozge1044 biraz daha bekle canim belki geç dollenmedir ben en ucuz testle yapmiştim hemde 7 gun vardi adetime
Yello Gulmira gec döllenme nasıl oluyor kuzum benm yumurtlamam 21. Gundu 22 sınde catladı ama hala adet olmadım 2 gun gectı dun test yaptm negatıf ama sadece goguslermın yanları cok agrıyo
Gulmira Ozge1044 inşallah kuzum dua edicem sanada allah nasib eder vakti geldiğinde 🙏♥️Sen umudunu kaybetme bende az stress yaşamadm çok çabaladik bizde 2 yil oldu uğraşali, Namaza başladim sonra dualarim kabul oldu rabbimin buyuklugune şükürler olsun 🙏💕
Ozge1044 Gulmira bu günümüze şükür canım ben daha yeni evlendim 2 ay oldu ama hiç korunmadık neden olmadı diye düşünmeden edemiyorum
Gulmira Ozge1044 ayy kuzum benim daha iki ay olmuş bu kadar duşunme birinirinize alişmaniz gerek hemen olacak diye bişey yok sen şimdiden bu kadar stres yaparsan dahada işin zorlaşir
Gunes24 Ozge1044 evlendikten sonra ilk bir yıl normal sayılıyor bu kadar kafana takma. Allah ne zaman nasip ederse o zaman olacak 🙏🏻
Ozge1044 Gulmira ya bilmiyorum ben hemen olur diye düşünüyordum olmayınca da böyle üzüldüm aslında stres yapmıyorum ama üzülüyorum işte