Ecegul 12+2 oldum 1 haftamı migren ile geçirdim hemde çok şiddetli bir ataktı zaten sürekli miğdem bulanıyor çıkartıyordum 🤮 hamilelik öncesinde çıksrtınca rahatlama oluyordu ama hamile iken öyle olmadı acile gittim serum taktılar geçmedi parol küçük şişe serum verdiler yine geçmedi burundan oksijene bağladılar rahatladım eğer hemen gecmez ise oksijen hava isteyin çok geçmiş olsun 😔