Aykal kuzum bende kürtaj oldum normal giden adetim 15 güne bir olmaya başladım sonra kist oluşmuş onun için ilaç kullandım bu sefer onu bırakınca geciktirdi adetimi yani rahim işlem görünce sarsılıyor toparlanması zaman alabiliyor sen stres yapma önemli olan o 😊