Ebru0156 Cok agir grip oldum sanirim 30 haftalik gebeyim bogazim burnum kapandi karnim agriyor sanci gibi birseyler oluyor ishalde olmusum k.bkmayin ilk gebeligimm tecrubesizim nane limon kekik cayi falan yapsam bebegime birsey olur mu :(
HaticeNehir Ebru0156 bitki çaylarını pek önermiyorlar cnm bebek için zararlı düşüğe yol açıyor die duydum yine de doktorun ile görüşsen iyi olur
Kbrbydkk Ebru0156 bende hamileliklerimde çok hasta oluyorum. Tavsiyem bal ve karabiberi macun yapıp yatmadan yemeniz. Çok iyi geliyor boğaza. Ayrıca ıhlamuru iki fincanı geçmeden içebilirsiniz. Bol limonlu yapın iyi gelir. Bol bol bal tüketin.
busra_kanat00101 Ebru0156 bende grip oldum hiçbi şekilde bitki çayı önermedi ve çok aşırı ağrın olursa parol icebilirsin, dinlenerek c vitamini alarak gecirmen lazım dedi
Rabisim44 Ebru0156 bir kaşık bal bir kaşık sirke bir kaşık tarçın 10-15 damla limon suyunu sıcak su ile karıştırıp içmenizi tavsiye ederim bende hastalandım aynı şekilde 2 günde geçti çok şükür
Ebru0156 HaticeNehir hastaneye suan icin gidemem esim iste aksam geliyor olmazsa acile mi gitsem ama herkes acil birsey yapmiyor geri gonderiyor diyorlar
HaticeNehir Ebru0156 cnm bebekten dolayı ilaç vermiyorlar herkes onu diyordur ama Bn migrenden dolayı çok çok gittim Bi serum takıyorlar onu bari yapsalar rahatlarsın gibime geliyor acile git bnce poliklinik de verecekleri Bi parol olabilir
Deletedmom00260 Bitki çaylarının tamamını gebelikte önermiyorlar. Doktoruna danışmalısın. Bana sadece ıhlamur içebilirsin demişti bitki çayı olarak. O da sık olmasın dedi.
Ebru0156 busra_kanat00101 hap icememe gibi bir durumum var canim asiri migdem bulaniyor icince vitamin haplarini bile kullanamadim bu zamana kadar :(