Kokonaf bana da kalp dediler rahim filminde arcuat uterus olarak geçiyor yanlış bilmiyorsam ama doktorlar hiç bir sorun olmaz üstten hafif bir basıklık var sadece dediler kadınların % 90ında var zaten dediler bu şekilde benim gittiğim doktorlar canım