Esrntltrn ben nasipse normal doğum istiyorum, normal doğumda da onu yanıma almam. Çünkü o anımı görmesini istemem. Ama belden aşağı uyuşmalı sezeryan falan olursa düşünebilirim 🤪 gerçi kendisi kabul eder mi bilemem, çok hassas bir ponçiktir bayılabilir 😂