Esrntltrn eşim doğuma gelmeyecek gerekli bulmuyorum. Neler çektiğimi görsün falan dedim ilk başta ama ilgisiz biri değil zaten, boşuna eşimi üzmüş olurum.yanımda kim olursa olsun, acıyı ben çekeceğim onları üzmekten başka bir faydası yok. O merakla kapıda bebişini beklesin ☺️☺️