Emireelif Kuzeyufuk net olarak 14 gün sonra eğer gebelik oluşmazsa adet oluyorsun ama sakın üzülme ben adet oldum 1 ay ara verdim hamile kalmıştım üstüne.
Emireelif Kuzeyufuk aynen öyle 🤗tabi dua ederim Rabbim hayırlısıyla sana ve ümmeti Muhammed e bu duyguyu tattirsin Allah tez zamanda kucaginizi bebisinizle doldursun İnsallah😍
Ayse3550 Kuzeyufuk canım ben 14 günden önce yaptım sakın yapma ilacım etkisiyle pozitif çıkabiliyor 14. Günden sonra yap