Sonkaya35 Aynen öyle valla canım haklısın :( devir değişti eskisi gibi sokakta oynama devri bitti . Cocugunu parka bile götürsen başından ayrılmaman lazım gözünü dört açman lazım.
İyi bir gelecek veremedikten sonra ben ne üç yaparım ne 2 arkadaş. Önce birinin istikbalini yapayım allah izin verirse durumum olursa 2. Yaparım