Cigdem07 Kızlar 36+2den herkese merhaba 😀 Artık gerçekten uyuyamıyorum dönerken sürekli uykum açılıyo kalkıyorum su içiyorum uykum açılıyo wc gidiyorum uykum açılıyo böyle sonra ayaktayım 😊 allah anneliğe vucudu hazırlıyo farkındayım ama artık uyumak istiyorum 😔😔 Gerçekten annelik zor annemi anne olunca daha iyi anlayacagım 🌸💕 sizlerde uyku düzeni nasıl gidiyo
Deletedmom0065 Cigdem07 33+1 den merhaba al benden de o kadar uyuyaamiyoruum 😒 halbu ki uykum var gozlerim acıyor ama tik yok ..
Sonkaya35 Cigdem07 ben😁 akşam 10 dan 12 ye çok iyi uyuyorum sonra ayaktayım sırtım ve kasıklarım çok ağrıyor artık
Kubradem Cigdem07 uyku mu var düzen olsun bacım😂 gece 12 den beri yat 5ndk sonra wc su iç yat kalk wc 12 deb beri böyle hala dalmaya çalışıyorum 😂
Cigdem07 Deletedmom0065 Ya varya deliriyorum resmen gece 3ten beri böyleyim 😔 allahım diyorum az kaldı dogmasına sabret 🙏🏻
Badevehande Cigdem07 bide sabahın köründe gidiyor eşim ona kahve yapıyorum artık bade doğunca hep ayakta olacağım için alıştım diyorum 😂
Cigdem07 Musru Valla ne güzel işte inşallah hep böyle gider 😀🧿 Benim 14 kasım dogum yapacagım gün sabrediyorum bakalım nolacak 😂 az kaldı
Deletedmom0065 Cigdem07 ay cok az resmen on gun falan kalmişş. Yakinda okuruz hikayeni 🤗 ay cok korkuyorum uykunuzu bol bol alin cok özliceksiniz falan diyorlar ya 🤦♀️
Cigdem07 Musru Valla son gün uyuyamam ama şimdi uyumak istiyorum 😂😂 dönmekten yatamıyorum ki sürekli sabit yatamıyo insan dogal olarak 🤔 napcam hiç bilmiyorum
Musru Cigdem07 bende sürekli dönüyorum ya ama yerim sıcak oldumu sabaha kadar en fazla 2 defa dönerim kansızlıktan üşüyorum heralde 😂😂
Musru Cigdem07 akşam 10 da uyudum şimdi eşimi ise gönderdim o gittikten sonra yine uyuyorum 10 'na kadar ya ben uykuyu seviyorum yada uyku beni çok seviyor 😂😂
Cigdem07 Musru Ben tam tersi hiç üşüme yok 😂 hatta üzerime hiç bişey almıyorum sıcaklıyorum 😂 eşim sürekli gece üzerimi örtüyo ben açıyorum 😀
Cigdem07 Sonkaya35 İnsan yatamıyo artık sağ yatsam bi zaman sonra ağrı oluyo sol da aynı şekil valla napacagımı şaşırdım 😂
Sonkaya35 Cigdem07 diyorum bari şimdi uyusam so ra uyuyamayacağım biliyorum ama yok ne uyku tutuyor ne de ağrılardan uyuyabiliyorum
Sonkaya35 Cigdem07 evet ya şaka maka çok az kaldı benim ikinci olacak ama hiç farkı yok çok heyecanlıyım😁
Cigdem07 Sonkaya35 Hayırlısı olsun insallah hayırlı evlat nasip etsin allahım 🙏🏻 Benim ilk ama dediğin gibi 2. Olsa yine senin gibi heycanlı olurdum başka oluyo bebek evde 🙏🏻🧿💙