Cemreee Merhabalar, an itibari ile 39+0 oldum dün aksam bi anda af edersiniz ishal olmaya başladım butun gece karin agrisi ile gecti resmen. Daha once ishal belirti diye okumuştum acaba doğum yapan annelerimiz de bu durumu yasadi mi gerckten boyle bir belirti var mi?
Senemunlu Cemreee 38de 4 gun cok cokcok fena ishal oldum . Sonrasinda hala hafif ishalim . 39 +2 oldum 🤦♀️ hic bisey yok insallah senin ki belirtidir 😁