Busrahaktan geçti gitti çok şükür şuna oğlum 3 buçuk yaşında 😊 Ama gerçekten çok zor bi durum sezaryeni halimle hastanenin koca katını inip çıkıyordum emzirmek için beni cagırıyorlardı iyileşti derken resmen alarm kurulmuş saat gibi uyandırıp emziriyordum zor bi süreçti ama çok şükür geçti CNm Allah senin kuzunada şifa versin bol bol beslediğin surece korkma Geçer inş Allah yardımcın olsun buda tecrübe oluyo şuna ikinci gegbeliğim aynı durumu yaşamamak için bebeğimi bol bol emzircem inş sağlıkla gelsin de 😊😍