Seymanur0707 Bebisimyolda burda okumuştum kullananlar var ben kullanmadım hiç ama süt için Humanada bir seçenek kullandım memnun kaldım önerdiklerimde aynı şekilde eczaneden orjinalini almak lazım ama çakmalarıda var.Bide tadı çok güzel🌸
melisatuce ben promaltın galata ve kurabiyesini kullandım oldukça etkisi ve lezzetliler tavsiye ederim