ilkanneligim Yani zaten insan kendini bir çok şeylerden kısıtlanmış görüyor birde üstüne destek olmak yerine acımasızca davranmaları bu dönemlerde daha kırılgan olmayı geçtim normal bir zamanlarda bu davranışları sergileseler yine de zoruma gider. Hamileliğim zor geçiyor buna rağmen ne evime gelip yardımcı olmak istediler ne yanımda şenlik olmak istediler ne de gereken hassasiyeti göstermediler