Bhrycl144 Merhaba kızlar 10 haftalığım. Leke şeklinde bi defa kan geldi. Daha sonra sarı akıntı İçin de bi kaç defa kan geldi. Doktora gideceğim ama çook korkuyorum
zelis63 Bhrycl144 kendini korkutma sakin ol benm kuzenim 2 hafta boyunca aralıklı kanaması oldu ama bebek iyi ama bir görün tehlike varsa iğne falan veriyolar
Zeydo Bhrycl144 içini ferah tut ilk zamanlarda yerleşme kanaması olabiliyor, yinede doktoruna muayene ol ihmal etme
Gbmo Bhrycl144 çok yürüyüp ayakta mı kaldın benim de olmuştu çok yürüdükten sonra doktor tekrarlamazsa sorun olmaz ama tekrarlarsa sıkıntı demişti kalkmadan yat dinlen