Kubraa23 Kızlar 24+1 den merhaba 🤰🏼Dün tartıldım ve hamilelik boyunca 6 kilo almışım dışardan bakılınca herkes hiç kilo almamışsın diyor ama ben çok kilo aldım gibi geliyor dün de doktor bebek haftasına göre önde dedi 780 gram olmuş normal mi sizler kaç kilo aldınız?
CansuDRY Kubraa23 30 haftalığız(29+5) Ben 3 kilo aldım. Bebeğim 24+1'de 740 gramdı. 29+1'de 1400 gr. Annenin kilosuyla bebeğin kilosu pek bağlantılı değil.
Deletedmom00260 25+2 olduk bügün.24. Haftamda kontrole gittiğimde bebeğim 700 gram idi. Doktor normal olduğunu söyledi. Hamileliğimde ilk 3 ay 450 gram almıştım. Şu an toplamda 4 kg 330 gram almışım. Doktorum normal dedi. Ama sanki 10 kilo almışım gibi karnım şiş ve gergin.
Sevalersin 18 yaşındayım 45 kilo ile hamile kaldım şuan 58 kiloyum 34+2 olduk an itibariyle ve şuan da kilomuz 2 kilo 300 gram. 🥰🐼
Ozlemdmn Kubraa23 i̇nan yemiyorum cok istahim da yok ben ikizden supeleniyorum acikcasi ama burda ultrasona 10 hafta giriyorsun farkli biraz kan tahlili falan hepsi o hafta yapiliyor Heinz bilmiyorum anlatacagin