Mrssahin DiplomaliEvHanimi aramızda 3gün var benim sonadettarihi 16sı. Ama lekelenme bende 1inde basladı hala var 😣
Mrssahin DiplomaliEvHanimi peceteye bulascak kadar.akmıyo ama peceteyle her silmemde az az geliyo. Sol kasıgımda hafif hafif bi agrı vardı rahatsız etmiyodu ama beni.
DiplomaliEvHanimi Mrssahin hadi insallah canim 1.2gun daha bekle normale dönerse guzel haberler olur ins
Mrssahin DiplomaliEvHanimi inşallah her ikimiz içinde🙏🏻 İnsallah hamilelik belirtisizdir yasananlar. Çok istiyorum artık bebeğim olsun😣
Demetdemircioglu Esin25 30 eylul satim daha kontrole gitmedim😂 persembe gunu idrar testiyle ogrendim😊
Nergis61 Kakulimmm bence hiç canını sıkma yüksek ihtimal hamilesin :)) kötü düşünüp bebise zarar vermemelisin
Nergis61 Bende 5+2 adet gününe göre fakat daha doktora gitmedim sadece kan testi yaptırdım beta hcg 15000 cıktı 🥰 3 düşükten sonra bu inş sağlıklı olur. ;))
zeynepcgt Nergis61 ben doktora gittim ama ulttasonda gözükmedi sürekli kan vermemi 4000 olunca gelmemi söyledi
Nasippp Nergis61 3 düşüğünüzün sebebi araştırıldı mı? Ve o düşüklerinizde kalp atışından sonra mı oldu? Benim de kayıplarım varda o yüzden soruyorum kusura bakmayın :(
Ebruozcann Esin25 bende adet günümden 1 gün önce kan testi yaptım ve 4 haftalık çıktı pazartesi tekrar test yapıcam inşallah yükselmiş olur ondan sonra da muayeneye gidicem dua edin lütfen🤰
Zynbnur @Momof2child bende bugün adet günüm ancak gebelik testi yaptım cok silik cik ti.. ovulasyon yaptım baya koyu diyorum bir kac gün geçsin sonra kan vereyim
Momof2child Zynbnur Ay ne guzel Bende adet gunu yapmstm Baya silikdi ikinci gun olmayinca yinr yaptm biraz koyu sora kan verdm INSALLAH SENDE GEBESINDR