Kızlar bugün adetimin 14. Gecikme günü doktora gttm kan degerlerm sıfır hamilelk yok dedi. Ama doktorda anlam veremmedi cünkü rahim hamilelk gibi hazrlams kendni duvarlar cok kalnlasms. Sıfır cıkınca bana söktürücü yazdı. Ben kullanmakistemedm kendm adet olrum insallah. Fakat bugn gögüslerm cok agrıyo zaten sismis durumda birde ucları cıkms normalde benm gögs uclarm yokdu. Bu neyin belirtisi. Birde belimden bacagma bir agrı giriyor bel agrımda var adetmi olucam. Hamilelk belrtside olablirmi?