Selvi_nazo canım ben 25 yasındayım ve. 7 aylık 1200 gram doğmsm imkan kısıtlılgındn kuvezlerde eskielrde. Asırı ücretlymıs sadece 1 hafta kalabilmsm . Suan bende hamıleyim ilk bebegmi 22 hagftalık rahım agzı yetmezlıgınden kaybettem suan yine hamıleym rahımım dıkıslı 24. Haftadayım . Dua edin ümitsizlge düşme . Ama haftası ve kılosu onun haytta kalması için cokca yeterli . Allahtan ümit kesilmez .