Kizilicee 18 Kasım Sezaryan tarihi aldık fakat kanımda enfeksıyon var antbiyotik kullanıyorum ama düşmüyor doktor birşey demedi bununla ilgili. Enfeksıyon olupda doğum yapan varmı? Bide kanım 11.2 kan ilacıda alamıylrum enfeksıyon varken kullanmazsın dedi acaba böyle benim gibi olan varmı korkuyorum çok :(
Nesibefirdevs Ben sezeryana 5 gun kala grip oldum. Crp degeri (artik ne bilemiycem) 43gbi birsey cikti. Antibiyotik vermediler vitamin vermislerdi acile hastaneye gittigimde seninki gibi uzun surmedi ama yazayim dedim. Herhangi bir sorun olmadi acikcasi sezeryanimi genel yapmadilar solunum yolu enfeksiyonu diye