Glrtgba ben suni sancıyla doğurdum ama söyle saat 10 da takıldı 5 kadar sancı bana işlemedi öyle bir ihtımal de var açılmam oldu ama sancısız sonra ayarını yükselttiler sonra sancım başladı gelip giden bellı acıyla agrılarım oldu ıcıme ıcıme bağırdım zaten açılman belli cm olunca çatalda sancıyı fazla cekmkyosn ıkındıkca bebek gelıyor sonrası kuş gibi oluyosun