Cenkerim 🙂) benimde migrenim var ve hamilelerin kullanabildiği bir şey emin olabilirsiniz. Eczaneciye de sorabilirsiniz hamileler kullanabiliyor mu diye. Yalnız tamamen geçirmiyor çok rahatlatıyor o ara uyuya kalıyorum. Baş ağrısından uyuyamıyorum ben gözlerime inen ağrıdan ama bunu sürüyorum hafif yakıyor sanki o nane yağı ohh nasıl rahatlıyorum. Bende migren hastası olduğum için bunu tek kullanıyorum. Parol hiç içmedim içsem bana faydası olmayacağını biliyorum. İlaç kullanmam da hamilelikte ama bunu gönül rahatlığıyla tavsiye ediyorum. Hatta görkem karman yazın o bi youtuber o da hamile ve o da kullanıyordu bir youtube videosunda bahsetmişti ben ordan görüp almıştım. Babası doktor o kadınında ve o da ilaç içmeyi sevmiyor. İnternette araştırınca kullanılabileceği yazıyor 🙂) bitkisel ve zararlı bi ürün olsaydı inanın yazmazdım. Ben faydasını çok görüyorum o yüzden yazdım. Size de faydası olur inşallah